![]() Heljans MY 1101 passerer remisen, hvor en MZér hviler sig. Remissen hjemmebygget af pap og små lister. ![]() Rosos N-202 og Fleismanns N-206, begge ombygget noget, i forspand med stort godstog. ![]() P-924 med posttog, P-924 er en UK-model fra 1985 med et Fleismann drev i tenderen. (webmaster: bemærk lokomotiverne i remissen). ![]() ![]() Et par små detaljer ![]() To Heljan varehuse bygget sammen til en større model.... ![]() Diverse dele fra brokkassen er bygget sammen til et fabriksanlæg. ![]() Fabriksanlæget set fra en anden vinkel. ![]() F-658 passerer sidebaneremissen (bygget af pap og trælister, skorstenene er rawlplugs). F-658 er bygget af diverse løsdele og plasticcard, undervognen er fra Lilleput og gangtøjet fra Fleismann. ![]() Damplokomotiver ved sidebaneremisen: F-658, G-83 og Ls-296 ![]() Damplokomotiver ved den store remise: N-202, E-969, P-924 og P-909 ![]() Den store remise med dampparade. Drejeskiven er fra Jouef ![]() G-86, en ombygget Riverossi. På vej ud på den lille drejeskive ved sidebanen. Drejeskiven er en spor-N drejeskive med H0 spor ovenpå... ![]() Motortrolje fra Conrad (Lilliput) ombygget til DSB-Trolje 206 på besøg ved posthuset i spor 0. ![]() Triangeltog, hjemmebygget Me+Fd (webmaster: bemærk lokomotiverne i remissen) ![]() To Mo-tog krydser stationen "Holtrup". Mo1844 er fra Hampli (1984) og Cp-vognen fra Heljan har fået fuglegitter for frontvinduerne... ![]() Hjemmebygget Cu-vogn, brugt i rystevognstog og som togførervogn i godstog efter bl.a. N-maskiner. ![]() Lille G-vogn med bremsehus fra UK-modeller, ombygget. |